Soluție digitală de management și control al documentelor - cu funcții avansate de înregistrare, arhivare, căutare, raportare și urmărire a fluxului de intrări și ieșiri din registratura digitală.
Cui ne adresăm?
Primăriilor, autorităților și instituțiilor publice și clienților privați
Ce avantaje oferă produsul?
Facilitează folosirea înscrisurilor în formă electronică la nivelul autorităților și instituțiilor publice - conform Ordonanței de Urgență 38/2020
Facilitează accesul cetățenilor la servicii publice de calitate reducând timpul de înregistrare și eliberare a documentelor
Reduce birocrația și costurile bugetare, crește transparența și eficiența serviciului public
Asigură accesul online, rapid și facil, la documentelor primite și transmise în și din instituție
Este un instrument simplu, eficient, nebirocratic și responsabil față de mediu
Îmbunătățește calitatea mediului de lucru prin eliminarea surselor de praf și fungi existente în arhivele de hârtie
Elimină eroarea umană și riscul pierderii sau distrugerii documentelor
Permite accesul instantaneu la informații unui număr indefinit de utilizatori
Urmărește traseul documentelor, avertizând din timp orice posibile întârzieri
Produce rapoarte și analize ale documentelor aflate în registratură digitală
Prin ce ne diferențiem de concurență?
Calitate la un preț competitiv
Asistență și service 24/7
Customizare în funcție de cerințele clientului
Servicii complementare de scanare, digitizare, arhivare și consultanță
Acest site folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor. Prin continuarea navigării pe website-ul nostru confirmați acceptarea utilizării fişierelor de tip cookie conform Politicii de Cookie.AcceptRefuzCitiți Politica Cookie
Politica privind fișierele cookies
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.