SPECIALIST ACHIZIȚII PUBLICE - ALBA IULIA

SPECIALIST ACHIZIȚII PUBLICE - ALBA IULIA

Îţi doreşti să faci parte dintr-o echipă dinamică cu ambiţii foarte mari? Atunci înseamnă că semănăm şi ne dorim să ne trimiţi CV-ul tău la contact@tblgrup.ro pentru a putea stabili o întâlnire.

Candidatul ideal

Experienta in domeniul achizitiilor publice;

Buna cunoastere a platformelor SICAP / SEAP;

Experienta in managementul de proiect;

Experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor;
Cunosterea legislatiei nationale din domeniul achizitiilor publice;

Studii superioare in domeniul juridic / economic / administrativ;

Persoana atenta la detaliii si organizata capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse;
Abilitati de comunicare si capacitatea de utilizare a limbajului de specialitate.

 

Responsabilitati

Monitorizeaza si identifica anunturile publicate pe site-uri specifice inclusiv SICAP/ SEAP privitoare la contractele de achizitii publice;

Urmareste indeplinirea conditiilor de calificare sau de eligibilitate prevazute in documentatiile de atribuire pentru ofertele pregatite de companie;
Solicita documentatia de atribuire de la autoritatile contractante;

Asigura legatura intre expertii necesari pentru participarea la procedura;

Intocmeste acorduri de asociere si urmareste semnarea acestora de catre parti;
Analizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitie;
Completeaza documentatia ceruta prin caietul de sarcini, fisa de date, etc;
Completeaza formularele aferente licitatiei, redacteaza oferte;
Intocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publice;
Depune online sau la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitie;
Participa la sesiunile de deschidere si negociere a ofertelor la autoritatile contractante;
Elaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractante;
Elaboreaza continutul documentatiilor de atribuire (referate, note justificative, fisa de date, caiet de sarcini);
Elaboreaza documentele aferente derularii procedurii de achizitie publica (calendar, raport de evaluare, comunicari catre ofertanti, solicitari de clarificari si raspunsuri la clarificari,etc);
Publica anunturile sau ofertele in SICAP / SEAP;
Intocmeste dosarul procedurii de achizitie publica;
Organizeaza si arhiveaza documentele aferente activitatii desfasurate.

 

Descrierea companiei

Total Business Land este o companie dinamica, cu o activitate in permanenta dezvoltare, prezenta pe piata serviciilor de consultanta profesionala in urmatoarele domeniii:

- Topografie si cadastru general

- Servicii si studii de mediu

- Arheologie preventive si studii istorice

- Proiectare urbanistica

- Servicii de consultanta in inginerie si dezvoltarea proiectelor

- Servicii land management

Suntem o echipă de consultanți cu competențe pluridisciplinare și cu o experiență de nivel internațional în cadrul unor proiecte industriale de cea mai înaltă complexitate. Experiența noastră precum şi ariile de expertiză complementare pe care le acoperim ne permit să îndeplinim obiectivele de business identificate împreună cu clientul. Configurăm echipe de experţi în domenii specializate, cu înalta expertiză naţională sau internaţională. Adaptăm specificul echipelor la industrii cu înaltă specializare. Mobilizăm echipe multidisciplinare care pot realiza obiective complexe şi strategiile clientului pe termen mediu şi lung.

TOP