SEF DEPARTAMENT IMBUNATATIRI FUNCIARE

SEF DEPARTAMENT IMBUNATATIRI FUNCIARE

Îţi doreşti să faci parte dintr-o echipă dinamică cu ambiţii foarte mari? Atunci înseamnă că semănăm şi ne dorim să ne trimiţi CV-ul tău la resurse.umane@tblgrup.ro pentru a putea stabili o întâlnire.

Candidatul ideal

Ce ne-am dori sa regasim la tine:

- Studii superioare in domeniile îmbunătățiri funciare (IF). Acceptabile si specializari construcții hidrotehnice/ingineria mediului/ /hidro-energetica cu experienta demonstrabila in IF.
- Experienta in conducerea unui departament de proiectare a sistemelor de irigatii si desecari sau a proiectelor de combatere eroziune sol. Experienta in coordonare lucrari executie sisteme IF .
- Cunoasterea pietii, a competitorilor din domeniu. Capabilitati de business development.
- Cunoasterea și aplicarea reglementărilor legale specifice domeniului
- Cunoștințe tehnice în domeniul gospodăririi apelor
- Abilitati foarte bune de coordonare activitate in echipa, organizare si management resurse
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;
- Persoana responsabila, flexibila, cu viziune si spirit de initiativa.

Descrierea jobului

Ce va presupune pozitia ta:

- utilizare AUTOCAD la nivel nivel avansat;
- utilizare programe specifice de proiectare;
- utilizare MS Office la nivel avansat.

Descrierea jobului:

- Este responsabil de crearea, organizarea si dezvoltarii departamentului de IF, atat ca activitate de proiectare cat si a activitatilor de executie;
- Are cunostinte practice in lucrari din domeniul IF. Are apacitate si disponibilitate in vederea dezvoltarii activitatii de executie lucrari IF;
- Este responsabil de activitatea de elaborare a ofertelor tehnice pentru participarea la licitatii pentru noi proiecte – proiectare si executie;
- Coordoneaza elaborarea de proiecte de sistemem de irigatii si desecari sau combatere eroziune sol: planuri de situatii, sectiuni transversale, profile, memorii tehnice, caiete de sarcini, liste de cantitati;
- Coordoneaza activitatea de executie lucrari, atat resurse proprii cat si subcontractori;
- Coordoneaza intocmirea documentatiile pentru obtinerea avizelor si autorizatiilor de la institutiile competente in vederea avizarii proiectului;
- Supervizeaza/gestioneaza in mod adecvat corespondenta electronica si pe suport de hartie aferenta activitatii desfasurate si arhiveaza documentatiile aferente activitatii sale: proiecte incheiate, proiecte in desfasurare si viitoare;
- Organizeaza acordarea de asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada executarii lucrarilor: participarea la faze determinante, modificari ale proiectelor si intocmirea dispozitiilor de santier;
- Pozitia presupune si deplasari - carnetul de conducere necear.

Descrierea companiei

Total Business Land este o companie dinamică, cu o activitate în permanenţă dezvoltare, prezentă pe piaţa serviciilor de consultanţă profesională în următoarele domenii:

  • Topografie şi cadastru general;
  • Servicii şi studii de mediu;
  • Arheologie preventiva şi studii istorice;
  • Proiectare urbanistică;
  • Servicii de consultanţă în inginerie şi dezvoltarea proiectelor;
  • Servicii land management.

Suntem o echipă de consultanți cu competențe pluridisciplinare și cu o experiență de nivel internațional în cadrul unor proiecte industriale de cea mai înaltă complexitate. Experiența noastră precum şi ariile de expertiză complementare pe care le acoperim ne permit să îndeplinim obiectivele de business identificate împreună cu clientul. Configurăm echipe de experţi în domenii specializate, cu înalta expertiză naţională sau internaţională. Adaptăm specificul echipelor la industrii cu înaltă specializare. Mobilizăm echipe multidisciplinare care pot realiza obiective complexe şi strategiile clientului pe termen mediu şi lung.

 

Aplică acum pentru  acest JOB






Înțelegem importanța datelor personale și de aceea, pentru scopul de a vă putea oferi un răspuns cu privire la mesajul de contact pe care îl trimiteți, vom procesa datele dumneavoastră personale: nume, prenume, adresa de e-mail și numărul de telefon (mobil). Datele dumneavoastră nu vor fi procesate în niciun alt scop, decât cu consimțământul dumneavoastră prealabil. Pentru a putea procesa datele mai sus menționate avem nevoie de consimțământul dumneavoastră expres în acest sens.


Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 2 ani de la data colectării datelor, după care datele tale personale, inclusiv datele incluse în CV vor fi șterse/distruse/neutralizate din evidențele noastre.

 

TOP