EXPERT ACHIZIȚII MATERIALE

EXPERT ACHIZIȚII MATERIALE

Îţi doreşti să faci parte dintr-o echipă dinamică cu ambiţii foarte mari? Atunci înseamnă că semănăm şi ne dorim să ne trimiţi CV-ul tău la resurse.umane@tblgrup.ro pentru a putea stabili o întâlnire.

Candidatul Ideal

- Studii superioare tehnice profil constructii civile/instalatii/similar;
- Experienta de minim 5 ani in achizitii in cadrul proiectelor mari ce vizeaza constructii civile, industriale si infrastructura;
- Experienta in proiecte privind achizitii publice reprezinta un plus;
- Capacitate de analiza, evaluare si sinteza;
- Foarte bune cunostinte de utilizare a programelor Microsoft Office si AutoCad;
- Cunostinte tehnice in domeniul constructiilor civile, industriale si infrastructura;
- Mentalitate analitică ce poate lua decizii în condiții de stres constant;
- Să poată procesa cantități mari de informații și să mențină în mod competent documentația actuală;
- Să aibă abilitățile de a conduce negocieri comerciale pentru a ajunge la rezultatul dorit pentru companie.

Descrierea jobului

- Emite cereri de oferta catre furnizori/subantreprenori, compara ofertele de pret;
- Identifica, evalueaza si selecteaza potentiali furnizori;
- Negociaza contracte de furnizare/acte aditionale cu furnizorii;
- Se ocupa de expedierea si urmarirea comenzilor de aprovizionare pana la receptia finala;
- Raspunde pentru calitatea si cantitatea produselor achizitionate;
- Gestionarea eficienta a stocurilor;
- Actualizeaza baza de date si corespondenta cu furnizorii/subantreprenorii;
- Mentine legatura cu colegii din santier, de la birou, cu toate persoanele implicate in proiectele ce ii sunt alocate in asa fel incat sa livreze in timp util informatiile si materialele solicitate;
- Aduna, organizeaza si arhiveaza documentele si informatiile necesare in desfasurarea activitatii in proiectele implicate;
- Dezvolta, conduce si intocmeste strategii de achizitie;
- Elaboreaza strategii de negociere si incheie contracte in termeni optimi;
- Expertiza dumneavoastra in managementul relatiilor cu furnizorii si abilitatile de negociere sunt importante pentru asigurarea unei achizitii de calitate si de cost rentabile pentru companie;
- Analiza tendintelor din piata, prognozarea cererii si atenuarea riscurilor pentru optmizarea procesului de achizitie;
- Prin valorificarea cunostintelor dumneavoastra despre procesul de aprovizionare si a capacitatii dumneavoastra de a identifica oportunitati de imbunatatire, veti contribui la succesul operatiunilor de achizitie din organizatia noastra.

Descrierea companiei

Total Business Land este o companie dinamică, cu o activitate în permanenţă dezvoltare, prezentă pe piaţa serviciilor de consultanţă profesională în următoarele domenii:

  • Topografie şi cadastru general;
  • Servicii şi studii de mediu;
  • Arheologie preventiva şi studii istorice;
  • Proiectare urbanistică;
  • Servicii de consultanţă în inginerie şi dezvoltarea proiectelor;
  • Servicii land management.

Suntem o echipă de consultanți cu competențe pluridisciplinare și cu o experiență de nivel internațional în cadrul unor proiecte industriale de cea mai înaltă complexitate. Experiența noastră precum şi ariile de expertiză complementare pe care le acoperim ne permit să îndeplinim obiectivele de business identificate împreună cu clientul. Configurăm echipe de experţi în domenii specializate, cu înalta expertiză naţională sau internaţională. Adaptăm specificul echipelor la industrii cu înaltă specializare. Mobilizăm echipe multidisciplinare care pot realiza obiective complexe şi strategiile clientului pe termen mediu şi lung.

TOP