COORDONATOR ACHIZITII CONTRACTARE

COORDONATOR ACHIZITII CONTRACTARE

Îţi doreşti să faci parte dintr-o echipă dinamică cu ambiţii foarte mari? Atunci înseamnă că semănăm şi ne dorim să ne trimiţi CV-ul tău la resurse.umane@tblgrup.ro pentru a putea stabili o întâlnire.

Candidatul Ideal

  • Experienta in domeniul achizitiilor pentru proiecte infrastructura rutiera
  • Experienta in proiecte constructie infrastructura rutiera mare – Drumuri nationale/Drumuri expres/Autrostrazi- constituie un avantaj competitiv
  • Experienta in planificarea achizitiilor si bugetarea ofertelor;
  • Cunosterea legislatiei nationale din domeniul achizitiilor;
  • Studii superioare in domeniul tehnic/ economic / administrativ;
  • Persoana atenta la detalii si organizata, capabila sa gestioneze proiectele din punct de vedere al rezultatelor si termenelor impuse;
  • Abilitati de comunicare si capacitatea de utilizare a limbajului de specialitate.

Descrierea jobului

Realizarea si implementarea planului de achizitii pregatit impreuna cu Project Managerul;
Negocierea, formalizarea si incheierea contractelor cu furnizorii;
Urmarirea derularii si finalizarii contractelor;
Coordonarea sistemului de comenzi, centralizarea achizitiilor, selectarea ofertelor, evaluarea diverselor canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri;
Gestionarea documentelor de receptie a materialelor de constructii (comenzi scrise, avize de expeditie, certificate de calitate);
Asigurarea gestiunii si logisticii materialelor si echipamentelor;
Respectarea timpului si bugetelor stabilite conform planului de achizitie;
Dezvoltarea si mentinerea relatiilor cu furnizorii de materiale de constructii si instalatii;

Defineste in colaborare cu departamentul tehnic nevoile de materiale;
Identifica pe piata produsele necesare, selecteaza furnizorii si negociaza contractele comerciale, reactualizand constant baza de date privind furnizorii;
Pregateste si plaseaza comenzile catre furnizori, asigurand acuratetea acestora in conformitate cu specificatiile tehnice;
Analizeaza drafturile de contracte, emite obiectiuni, negocieaza clauzele contractuale, raspunde de licitatiile pentru produsele achizitionate, in scopul contractarii celor mai avantajoase oferte;
Gestioneaza inregistrarile asupra comenzilor si achizitiilor efectuate;
Urmareste livrarile, precum si efectuarea platilor catre furnizori;
Monitorizeaza cheltuielile gestionate pentru a asigura mentinerea in bugetul departamentului si face propuneri de bugetare si rectificare a bugetului pentru perioada urmatoare;
Propune masuri de imbunatatire a operatiilor, tinand cont in permanenta de raportul dintre cost, calitate si livrare la timp;

Elaboreaza rapoarte periodice de activitate: situatia stocurilor etc.

Descrierea companiei

Total Business Land este o companie dinamica, cu o activitate in permanenta dezvoltare, prezenta pe piata serviciilor de consultanta profesionala in urmatoarele domeniii:

- Topografie si cadastru general
- Servicii si studii de mediu
- Arheologie preventive si studii istorice
- Proiectare urbanistica
- Servicii de consultanta in inginerie si dezvoltarea proiectelor
- Servicii land management

Suntem o echipă de consultanți cu competențe pluridisciplinare și cu o experiență de nivel internațional în cadrul unor proiecte industriale de cea mai înaltă complexitate. Experiența noastră precum şi ariile de expertiză complementare pe care le acoperim ne permit să îndeplinim obiectivele de business identificate împreună cu clientul. Configurăm echipe de experţi în domenii specializate, cu înalta expertiză naţională sau internaţională. Adaptăm specificul echipelor la industrii cu înaltă specializare. Mobilizăm echipe multidisciplinare care pot realiza obiective complexe şi strategiile clientului pe termen mediu şi lung.

TOP