ASISTENT MANAGER
Îţi doreşti să faci parte dintr-o echipă dinamică cu ambiţii foarte mari? Atunci înseamnă că semănăm şi ne dorim să ne trimiţi CV-ul tău la contact@tblgrup.ro pentru a putea stabili o întâlnire.
Oraș de lucru; București
Tipul job-ului: Full Time
Nivel carieră: Entry-Level (< 2 Ani), Mid-Level (2-5 Ani)
Studii: Absolvent
Candidatul Ideal
- Studii superioare
- Experiență 2 ani in activitati similare (Asistent manager, secretariat)
- Cunostinte excelente de operare PC, Microsoft Office (Word, Excel etc.)
- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor
- Excelente abilitati de comunicare (verbala si e-mail), de multitasking, promptitudine, bun spirit organizatoric, atitudine pozitiva si proactiva, orientate care solutionarea problemelor
Descrierea jobului
- Ofera suport echipei in gestionarea documentelor in cadrul Departamentului Topografie si Cadastru
- Managementul documentelor aferente fiecarei contractari
- Tracking de documente
- Evidenta primara a cheltuielilor si beneficiilor rezultate din contractele in desfasurare
- Asigura distributia diferitelor tipuri de documente catre alte departamente / catre clienți
- Asigura suport prompt intregului departament in producerea, verificarea, transmiterea si in general gestionarea corespunzatoare in timpul si dupa incheierea proiectelor a documentatiilor in proiectele contractate, contribuind astfel la livrarea la termen si conform cerintelor beneficiarilor
- Gestioneaza facturi
- Realizeaza diverse rapoarte conform solicitarilor
- Comunica cu diferite birouri teritoriale ale firmei si cu beneficiarii daca sunt solicitati in acest scop de catre conducatorii de proiecte
- Întocmește adrese de înaintare, comunicari, formulare, etc
- Printeaza, scaneaza, indosariaza, redenumeste documente, regaseste documente si informatii solicitate de catre echipa
- Se ocupa de fluxul documentelor interne aferente departamentului
- Monitorizeaza performanta departamentului oferind suport, identifica oportunitati de crestere a eficientei si productivitatii
- Realizeaza alte activitati necesare, pe nivelul sau de competenta, conform cerintelor
Descrierea companiei
Total Business Land este o companie dinamică, cu o activitate în permanenţă dezvoltare, prezentă pe piaţa serviciilor de consultanţă profesională în următoarele domenii:
- Topografie şi cadastru general;
- Servicii şi studii de mediu;
- Arheologie preventive şi studii istorice;
- Proiectare urbanistică;
- Servicii de consultanţă în inginerie şi dezvoltarea proiectelor;
- Servicii land management.
Suntem o echipă de consultanți cu competențe pluridisciplinare și cu o experiență de nivel internațional în cadrul unor proiecte industriale de cea mai înaltă complexitate. Experiența noastră precum şi ariile de expertiză complementare pe care le acoperim ne permit să îndeplinim obiectivele de business identificate împreună cu clientul. Configurăm echipe de experţi în domenii specializate, cu înalta expertiză naţională sau internaţională. Adaptăm specificul echipelor la industrii cu înaltă specializare. Mobilizăm echipe multidisciplinare care pot realiza obiective complexe şi strategiile clientului pe termen mediu şi lung.