Registrul Digital de Corespondență

Soluție digitală de management și control al documentelor - cu funcții avansate de înregistrare, arhivare, căutare, raportare și urmărire a fluxului de intrări și ieșiri din registratura digitală.

Cui ne adresăm?

Primăriilor, autorităților și instituțiilor publice și clienților privați

Ce avantaje oferă produsul?

Facilitează folosirea înscrisurilor în formă electronică la nivelul autorităților și instituțiilor publice - conform Ordonanței de Urgență 38/2020

Facilitează accesul cetățenilor la servicii publice de calitate reducând timpul de înregistrare și eliberare a documentelor

Reduce birocrația și costurile bugetare, crește transparența și eficiența serviciului public



Asigură accesul online, rapid și facil, la documentelor primite și transmise în și din instituție


Este un instrument simplu, eficient, nebirocratic și responsabil față de mediu



Îmbunătățește calitatea mediului de lucru prin eliminarea surselor de praf și fungi existente în arhivele de hârtie

Elimină eroarea umană și riscul pierderii sau distrugerii documentelor


Permite accesul instantaneu la informații unui număr indefinit de utilizatori

Urmărește traseul documentelor, avertizând din timp orice posibile întârzieri

Produce rapoarte și analize ale documentelor aflate în registratură digitală

Prin ce ne diferențiem de concurență?

Calitate la un preț competitiv

Asistență și service 24/7


Customizare în funcție de cerințele clientului

Servicii complementare de scanare, digitizare, arhivare și consultanță

Solicită un DEMO

completează mai jos formularul de contact

Strada Armindenului, Nr. 2
București, Sectorul 1

Strada Traian, Nr. 20
Alba Iulia, Alba

Strada George Enescu, Nr. 18
Oradea, Bihor

Tel: +40 318 600 316
Fax: +40 358 710 612
Email: contact@tblgrup.ro

TOP